Saturday, August 4, 2012

4 ogos 2012... kecewa kali ke 3...

hmmm... 2 hari lepas aku spotting.... punyalah berharap agar spotting sahaja sebab kalau spotting saje ade kemungkinan pregnant tp yang mengusarkan tu disusuli sakit kat perut.... wisau kalau2 period...

akhirnya pagi td ade darah pekat keluar sampai la malam ni.... hmm.... rase macam da putus asa da nak berharap aku pregnant kali ni...... segala simptom tu sia2 je... mgkin sebab aku demam or mgkin sebab efek duphaston.... well.... kene usaha lagi.... ala lagipon period aku baru nak regular so..... kene jaga betul2... lepas ni xnak berharap da... kalu Allah nk bagi nanti ade la tu... lau xde baby pon xpe... mr.hubaby ade huhuhu....

die relex je... aku je gabra lebih... mengandung ke x ke slumber je die... so aku pon xla rase tertekan sangat.... buat masa sekarang hubungan kami makin mesra da xde da nak kecik2 hati lagi da boleh gurau2 n lebih open... ;)

aku rase mgkin aku kene turunkan berat sampai 50 kg dulu kot baru lekat... xpe... bulan depan ade lagi.... nanti jumpa balik doktor pakar 5 bulan sept ni nak buat post IUI..... hmmm.... ....

hanya keajaiban Allah SWT sahaja yang mampu membuatkan aku mengandung... anything can happen........aku redha....

No comments: