Monday, October 29, 2012

muntah!

minggu lepas aku muntah pagi sblm nak balik teganu...
mase aku balik 2 penuh 1 plastik bag aku muntah sepanjang perjalanan balik..
sampai umah pon muntah lg...
 
smlm mase nak balik ke rumah aku di jeli 4 plastik bag muntah...
pg ni pulak aku belum makan pape pon da 5 kali muntah...
badan penat, kepala pening, suhu badan tinggi..
nak kate demam tp x pulak...
 
da 2 hari berlalu lepas habis makan ubat turun darah...
sampai sekarang xde tanda2 nak period...
xde pon tompok2 darah.. hanya breast aku je rase nyilu n kadang2 rase urat breast menegang..
 
kalu ikutkan tarikh aku mgkin hamil dalam 7 minggu...
nak masuk 2 bulan...
mgu depan penentu yang aku ni betul2 peknen ke x...
 
teringat kat suami aku...
dalam die xpernah tunjukkan die prihatin n sayang kat aku tu..
prihatin jugak die untuk cube bantu aku kuarkan muntah aku yang terlekat kat kerongkong walaupun cara die macam nak bergurau dengan aku...
contohnye... kalau aku tengah duk uwek uwek tu die cube untuk cucuk pinggang aku ala2 nak bagi aku melatah... tp sebenarnyer tindakan die tu melancarkan lagi angin aku keluar supaya muntah aku xlekat...
time kasih sayang...
walaupon aku xnampak ko sayang aku n macam xhargai aku..
tapi aku tau.. jauh lubuk hati kau..
aku lah permaisuri dunia akhiratmu....
aku sayang kau sepenuh hati aku..
(^,^)
<3 <3 <3 

No comments: