Wednesday, October 24, 2012

bercuti dengan ainur ke rantau panjang

hari jumaat lepas... 19 oct 2012
pagi tu pukul 7.30 pg da gerak p tanah merah..
antar my Sayang kat bus stand tanah merah...
doktor sham ajak die p tgk bola kat shah alam...
 
tinggal la aku sengsorang....
tp hr tu aku hang up ngan ainur...
kitorang shoping kat rantau panjang...
bestt..........
 
join skali sepupu die, anak cikgu yuzek, aiman..
spupu aiman 2 org budak laki kecik n anis sepupu sebaya ngan die..
aiman ni tingkatan 1 tahun ni..
orangnyer tinggi mmg hensem tp poyo... hahaha
banyak mulut budak nih...
 
kat sane aku sempat beli seluar aladin n beg mekap...
kat sane jugak aku menggila nk makan aiskrim baba....
perghhhh mmg terbaik lah...
 

tengok tu... banyak giler aiskrim tuh.... melimpah... rase pon mmg sedap sangat2...
makan sampai kenyang tuh...
cube agak brape ringgit banyak tue????
RM3 je tau....!!!!!
 
aku doaka semoga Allah sentiasa murahkan rezeki penjual aiskrim nih...
mmg banyak sangat die bagi..
sebenarnye ni aiskrim y kedua aku beli...
banyakkan aku makan...
tp 1st tu xde la banyak sangat die letak..
aiskrim pon 1 layer jer..
tp yang ni 2 kali lapis..
isinye ade pulut hijau,jagung, roti,kacang,cendol, jeli,coklat cair, susu sejat, n agar2..
banyakkan...
 

ni mase kami benti kat masjid shanghai rantau panjang..
sedap aww... sedap sedap sedaaap...
 

haa... yang kat sebelah aku tu la sepupu aiman... anis...
mase ni kitorang singgah kat restoren kat rantau panjang...
pekena somtam... sedaaaap.... tp aku xtahan pedas... berasap telinga aku..
pedas2 pon aku balun jugak sampai licin...
sedap la katakan...
ha yang kat depan aku tu pon sedap gak...
ainur punyer... aku jugak y habiskan...
lahap beno aku kan.... sume benda aku telan..
pon sedap jugak...
 
kay lah... t sambung balik dengan gambar lain...
 
alu sudi komen la yer.... (^,^)




4 comments:

Eye-nur kadir said...

sgt sdap kan heheh btw thaks teman aku n lpak uma kau 1 malm hehehe enjoy duk sama kamu heheh walaupun kuat membebel hahahahha gurau je....tnggu next trip ke cameron lak ye <3<3

saiful tieya said...

yeer la membebel... aku mengomel jek... hahahaha

Mohd Aswari said...

Aiskrim Baba ni dah ada lama dijual di Kota Bharu cuma namanya Aiskrim Wawa. Tempatnya di jalan belakang KB Mall, depan Parkson dan dekat simpang 4 Jln Bayam & Jln Dato Lundang. Harganya masih RM2! Tak perlu ke Rantau Panjang untuk menikmati aiskrim Baba ni.

TiEyA said...

sy p rantau panjang sebab dekat ngn rumah sy.. rumah sy kat jeli... asal je teganu.. sy keje kat jeli... lgpon y ni sangat sedap.... kene ngn selera sy..