Sunday, October 14, 2012

peknen kah aku??

hari ni da 14 oktober 2012...
masuk ni da 2 kali aku miss peyed aku yang sepatutnye mai dalam 4 hb setiap bulan..
setakat aku miss ni aku mengalami perubahan, yang aku perasan aku banyak kali muntah.
sblm ni ade gak aku muntah.. tp xmacam sekarang... lain rasenye... mula2 mual then die nk kuar..
pedih2, pahit2 n masam rasenye... ni la aku rase kali pertama muntah yang xbest... pahit n kelat... siap lendir n berbuih lg... pelik gak aku...
 
selain tu aku mengalami pening tibe2... xdapat tau punca mai mane..
n kadang2 mai sakit pinggang tibe2... banyak tol tibe2 nih...
 
banyak org yang aku jumpa stakat ni mengatakan yang aku ni peknen sebab badan nampak lain...
aku pon harap aku peknen... aku da berusaha gigih da untuk sampai ke tahap nim..
harap ade hasil...
 
 
3bulan sebelum ni aku da start subur tp doktor o&g pelik aku xngandung lg...=.="
then aku tralking ngn sepupu aku... die cakap pas gugur ari tu die besama 2 3 hari sblm tarikh peyed..
mase tu la lekat..
so aku pk2 mungkin aku jenis camtu jugak.. lewat mengovum..
sebabnye 3 bulan yang aku subur tapi peyed tu aku behenti bersama seminggu sebelum tarikh peyed..
then bulan seterusnye aku pakse suami aku tuk besama selang 1 hari start dari abis peyed sampai 2 hari sebelum tarikh peyed... then sampai skarang aku blm peyed...
 
tapi bulan lepas aku test2 xmau nye positif... mgkin awal sangat kot...
so bulan ni aku xberani nk test...
aku nk tunggu bulan 11 je...
tunggu appoinment ngn doktor o&g nanti p scan terus...
 
hmmmmm..... xtau nak test sendiri ke x... takut kecewa lagi... v.v"
 
 


No comments: