Thursday, October 25, 2012

penat.... apekah yang aku alami nih??

hmmh... xtau la nak cakap pe....
makin teruk... pagi ni saje da 5 kali muntah...
nak boleh ke jembe ke malam tuh xtau la brape lagi...
ni pon duk bergelodak lagi perut tunggu mase nak kuar...
 
sistem perkumuhan aku rase makin elok kot.. ye la...
sejak semanjak du menjak ni aku buang air lawas je..
air besar saje 2 kali, pagi n tengahari....
buang air kecil tu xyah cakap la....
boleh lebih 8 kali 1 hari...
pukul 1 lebih pagi n kol 5 lebih pon aku buang air kecil....
tah la... dulu xde pon camnih....
 
pinggang aku lak hari2 mesti sakit...
penat sangat time malam....
lenguh habis lah...
kalau naik kete mesti aku lapik pinggang aku ngn bantal...
pinggang blakang aku lak makin melending menunjukkan perut aku y makin kembang n beso...
penat weh ade perut besar...
xleh bongkok ke depan lame2 semput.............
hmmmm... xtau nk cakap pe dah... camnelah keadaan aku lau aku peknen nanti....
^.^"
 
 
suke? like @ komen yer... (^^,)
 
 

No comments: