Monday, September 23, 2013

duk berkira2 bile nk peknen balik!

yup seperti title diatas..
aku duk berkira2 bile aku nk peknen balik..
memandangkan rakan sebelah meja aku n rakan depan meja aku masing2 sedang pregnan sebulan lebih...
so pk2 sama ada nk get pregnant period ni(28/9/2013) ke..
atau next cycle..
banyak aku pk...
banyak y duk bemain lam kepala...
terutama kondisi badan aku ni berat badan masih ditahap 
OVERWEIGHT!!

n duk pk2 tentang pcos n jugak failing pregnancy..
risau takut gagal lagi..
n bab diet plak hari2 gagal...
xreti da camne nk tahan lapar..

so duk berkire2 td akhirnye aku amik keputusan untuk kol kaunter ivf td kat HSNZ..
bincang nyer bincang keputusannye baik next cyle... 
so sebulan akan datang tumpuan lebih kepada healty lifestyle..
turunkan berat badan n tambahkan kesuburan...
hmmmmmm...

ehhhh tertensen lak akuh nih....

...........

sebulan....
hmm...
aku kene cr motivasi lah..
kene positifkan diri untuk get pregnant balik..

banyak main lah aku nih..

da 24 tahun da tp still perangai budak2...
masih ade keinginan untuk panjat pokok...
very childish...

Ya Allah.....
bantu lah aku...

No comments: