Monday, September 2, 2013

pertarungan untuk sebulan sebelum iui seterusnyerr!!!

yup..
im not pregnant kot...
aku da peyed ontime... tp pada cd 34..
xpe lah...
 
tp y tetap jd misteri apsal aku alami alahan camtu ek?
ke sebab aku da gemuk makan banyak?
hhhhmmm??
 
n satu ag.. apsal aku makin lame makin sikit peyed ek?
adakah sebab aku da peyed tiap2 bulan?
tahun ni paling lama peyed pon 5 hari je..
bulan 2 ngan gugur haritu..
y lain overal sume 3 hari... pahtu spoting 2 3 hari..
risau lak...
adekah rahim aku nipis?
aku ase rahim aku kembang je..
 
misteri lagi...
 
xpe lah..
 
kay... last peyed patutnye dokor suh wat iui..
tp pk2 balik aku nk tangguh sebulan untuk prepare..
doktor bagi clomic 3 biji tanpa test progestron..
hmmm...
ni peluang aku lau nk kembar nih..
aku da lame berangan nih..
so..
misi aku untuk tingkatkan kesuburan tahap maksima.. hehehe
 
aku akan lakukan y terbaik kali ni..
buat sehabis baik bia aku xmenyesal da pasni..
nk blend susu kambing ngn kurma,
kacang hijau, madu, telor ayam
n yang paling penting nk turunkan berat badan dari 62 hinga lingkungan 53-57
then urut seluruh badan buang angin n bahagian rahim..
betulkan mane2 urat bengkak ke tersimpul ke supaya bile peknen x panik da sakit badan sb xurut..
 
n the most important thing is aku nk p berubat ngn kakna for the last time...
nk habiskan rawatan untuk aku peknen balik....
 
so dalam sebulan ni aku nk fight betul2..
ibarat cam nk pekse spm hehehe..
peyed seterusnye dalam 28 sept ni...
 
wish me luck..
 
arap kali ni berjaya sampai aku bersalin...
xnk da gugur..
serik da..
sakit wo..
 


No comments: