Monday, October 20, 2014

twinkle twinkle litter star of my heart

Twin.....
slalu jd igauan aku sejak kecik ag..
aku sentiasa tertarik dengan twin... aku suke twin...
kakak ipar aku twin...
kawan2 skolah aku ramai y twin...
student2 aku pon twin...

aku penah terbayang jika aku pon ade twin mase kecik dulu...
best nyee....
then aku kenal laki aku... 
aku cite2 la kt mak aku..
"mama, kakak die twin... ade peluang nih sy blh twin.."
wooww.... sblh kawen aku da terbayang twin...
ase cam hidup aku nih die belengu twin je sokmo2...

bile kawen... da masuk 4 tahun da... still xde anak..
twin still terbayang tiap mase...
aku peknen kali pertama ade 2 telor matang.. kemungkinan twin.. 
tp masalah lak bile scan xnampak a.k.a pregnancy aku xjadi..
kali ke 2 pregnant..
2 janin dalam rahim aku.. 1 nampak karung 1 xbape nampak...
n 3 kat dlam tiub...
kembar 5 tuhh!!!!
tp sume xjadi gak.. so pas gugur aku decided nk rest setahun dulu baru plan balik nk peknen..
so rest...

lepas gugur tu.. aku asyik terbayang twin je...
lau 1st twin second pon aku nk twin.. 
aku nk banyak2 anak...
xpe..
semoga Allah permudahkan...
pas gugur tu.. aku de mimpi baby tau... 
mase tu lepas tgk twilight y peknen tuh..
mimpi tu sangat jelas aku ingat...

mimpinye camni...

aku mimpi aku peknen then aku bersalin..
pegang 2 2 kt tangan aku.. 
baby laki twin..
kulitnye putih rambut merah perang.. hensem sangat..
tapi matenye sangat tajam.. agak menakutkan..
then dorang membesar sikit demi sikit...
suke aku..
dr pemantauan aku.. dorang tu siap blh panjat2 langsir lg... dor ade gigi taring..
then dorg nangis nk susu... aku bg la nenen.. tp y pelik dorang xnak belah kiri sume nak belah kanan..
so terpaksa la susukan sorang2..
yang pasti n sangat pasti... dorang menyusu tu sangat terasa puting disedut sampai tertarik2 urat dada aku belah kanan... mmg sangat terasa hokey... 2 2 plak tu rase... tu la 1st time aku tau rase memberi susu dada... it so real walaupon dalam mimpi... sampai terjaga pon aku blh ingat perasaan susu dada diisap.. mase bg susu tu aku leh nampak urat dada aku sb kuatnye dorang menyusu...

well twin..
who knows..
insyaalh... 
aku bersedia... 
walaupon xpasti.. tp org mcm aku ade masalah fertility ni ade kemungkinan tinggi..
nak2 aku makan clomic untuk peknen..
next cycle ni aku nk start clomic..
mane tau peknen tanpa iui.. 
so sblm peknen aku da research da.. 
nk jaga twin camne..
makanan.. baju... permainan... giliran.. penyusuan..
aku bersedia supaya nt dipermudahkan..
amiin..
amiin kan aku ye korang...

No comments: