Tuesday, November 25, 2014

teka-teki bulan november

hye sume..
sory tau lately kurang entry..
bukan pe...
malas menyelubungi...

duk godek blog tgk bulan ni xde post ag.. 
sooo... here i am...

bulan ni sy on clomid 150mg..
amik clomid je..
try la test opk..
penat test xpenah dpt positif.. 
xtau la ambe ni silap ke atau mmg xpandai hahahaha..
so malas nk pk lantak la..

kire2 purata hr bile subur... angaran dlm cd16 hingga cd21..
so dlm mase tu aku kene usaha la untuk besama..
susah jugak nk ajak huby besama..
so last2 aku ase lantak la.. ade rezeki ade la.. aku malas pk..
time subur tu ade gak rase lain2 badan aku tp mmg aku xpasti..
 bile aku subur pon aku xpasti..
aku jangka bulan ni paling awal pon cd35 aku peyed.. 
so ade lg 6 hr sblm cd35..

2 hr lepas xtau la nape badan aku ase lemah gile.. ase nk demam pon ade..
tp xdemam pon.. siap tdo awal mlm tu..
xlarat giler..
smlm pon ase xsedap badan..
3 kali muntah.. xsedap perut.. lemah je.. pastu mlm da ok sikit tp still xkuat mane jugak..

n hr ni perut aku xselesa sangat xtau la nape.. pg td test mmg negetif la..
aku xharap aku peknen..
mgkin sb2 lain aku jd camni..
contohnye mgkin sb aku kene kencing kotor ke..
sb kencing kotor pon simptom2 die camni gak..
muntah. pening n sakit kt ari2.. kencing kerap..
mgking la...
xpon ... masalah hormon..
ye la bulan ni kan makan clomid.. mungkin efek die kot..

n aku harap sangat2 BUKAN peknen luar rahim..
ya Allah.. tolong la... aku ade 1 je lg tiub y aku blh berharap untuk zuriat..
harap2 bukan la..
risau sebab sakit kt ari2 ni kejap sakit kt tiub belah kiri kejap sakit kt belah kanan y xde tiub..
kejap kat tengah2.. n mase tengah taip ni pon ari2 xselesa sangat..
ase nk peyed pon ade..
lau peyed ase cam awal sgt da hr nih..
arap2 xde pape y membimbangkan la..
tolong doakan aku ye..
da 4 tahun kawen..
asenye diri da bersedia.. insya Allah..

nt test lg esk lusa sampai mgu depan selagi xpeyed..
sb lau melarat aku kene p hosp cek nape sakit perut..
penat... hr ni aku penat giler  ase cam sengugut pon ade...
paling best aku nk tunduk pon ase sesak je..
ohhh katil... dimanakah kau tika aku memerlukan..

p/s: mood= pala pening, mual ase nk muntah, perut xselesa, ari2 lagi la xseleesa, peha kebas, betis lenguh, lengan n seluruh badan lengun.. mataku pedih penat... ooohhh... nk tido.... xlarat... =.="

No comments: