Wednesday, January 29, 2014

operation???!!!!!!!

Hari ni hr ke 8 masuk wad...
scan punye scan..
tukar hosp..
 Doc tanah merah suspect aku pregnant luar rahim plak...
pening aku... 
die ckp die scan xnampak kantung 
n die ckp ade benjolan dekat tiub..

y peliknye xde lgsg simptom luar rahim... sikit pon xde...
cume aku bleeding je...

die ckp nk buat scop n lapascopy. ?
Nk cr betul ke luar rahim..
lau jumpa nk buang terus..tiub aku?
adoiii aku sgt2 xjangka bende ni sume..
 Xkan la teruk sgt sampai luar rahim??
harap2 buka la luar rahim... 
aku lebih rela gugur dr luar rahim...
sayang weyh...

so keputusan aku,
aku mintak tukar ke hosp teganu tempat biase aku wat treatment. ?
 Arap dorg siasat betul2...
 Lgpon aku lebih percayakan dekat sane dr dekat tanah merah ni...
 Bukan pe da biase...
kampung sendiri kan..
 Lau jd pape senang family dekat..

suami?
die ok je... kami sentiasa berserah...
Die tahu y terbaim untuk kami..
 Cume harap kami xsalah langkah je...

lau gagal peknen kali ni..
aku putus asa da..
 Malas da nk iktiar..
 Lau ade rezeki secara normal tu Alhamdulillah la..

so nk cantikkan diri untuk hubby je pasni...
amim hati die je...
layan die bagaikan raja...

sb disebalik kenakalan n attitude die kat aku...
aku tau die syg sgt kt aku cume xpernah die luahkan je...

well love is better with gesture...

aku sentiasa redha dengan hidup aku...
 Y penting kene sentiasa cr peluang untuk sentiasa happy. ?
 Lau ase sedih tu nangis kejap je da cukup..
 Buang gian nangis...

 So doakan aku agar keputusan nye bukan luar rahim...

No comments: