Thursday, December 26, 2013

iui kali ke 3 sayer..

aii sume.. lame xmai kan...
so hr ni ambe nk cite la sal iui ambe aritu..
 
17 Dec 2013 cd13
scan tvs ade 5 biji telor... doc cakap cantik sangat n die pelik sb walaupon sy ade pcos still leh matangkan telor... siap die tnye ag sy makan pe..
sy tnye la saiz elok bape... die cakap 17 ke atas da cantik da...
aku nye ade 1 19mm y lain sume 17..
so mlm tu die ckp da blh cucuk pregnyl...
malam y mendebarkan..
tp ok la...
jumpa nurse kat wad bersalin 1B HSNZ
bincang ngn die mane lg sakit sb aritu cucuk pakai jarum warna biru...
sakitnye ya ampun....
giler ahh..
tp malam tu die ckp baik cucuk pakai hijau sb hijau ni jarum lagi besar...
so lau cucuk ubat cepat habis.. sakit pon kejap..
n mmg bener...
cucuk xde la sakit sangat upenye tp y melampau sakit tu ubat nye...
mmg sakit gilerrr...
tp nurse tu cakap ubat ni ok ag tp ubat nk matangkan paru-paru baby mase nk beranak xcukup umur tu lagi sakit...
uihhh seram lak dengar...
 
 
19 Dec 2013 kamis cd15
okey.... dugaan betul... rabu tu 18 Dec boleh plak laki aku demam panas.. isau aku takut xleh wat iui..
so mlm nye bertungkus lumus aku turunkan suhu...
so pagi tu p la kuarkan semen... kali ni dpt sikit je sebab die xlarat sb deman tp ok la at least ade gak..
tp aku perrghhhh...
aku sakit giler hari tu...
bukan pe telor ngah ready nk pecah kan...
so mmg sakit giler... sampai nk jalan pon kene bertongkat n papah...
jalan pon leh rase weyh...
nk boleh sampai kt kete tu sampai berpeluh2 tahan sakit...
pagi tu wat iui kejap je...
sb da 3 kali so doc pon relex je..
rehat la aku atas katil tu kiri kanan sb telor 2 2 belah...
balik tu g amik ic n passport...
nk boleh ke sampai tu pucat da muke aku ngn berpeluh2 ag...
pelan2 je laki aku teman aku jalan mcm org baru beranak je hikhikhik..
 
baliknye umah aku duk atas kerusi je xleh jalan sb sakit.. paling sekse nk g tandas... sb agak jauh nk jalan tu... tahan je la...
so lewat petang tu kurang da sakit mgkin telor da pecah...
jumaatnye da xsakit da.. mgkin sume da pecah hanya bekas je y rase bile tekan perut...
 
so start 24 Dec 2013 dpo6
rahim aku start cramp...
 kejap2 cramp...
nk duduk cramp...
diri cramp..
25 Dec2013 dpo7
makin kerap cramp...
hr cuti kan... so aku asyik bergolek2 je la atas katil..
 
n hr ni 26 Dec 2013 dpo8
pagi lg nih...
bangun pg td start dr kol 5 setengah pagi td 3 kali aku g tandas..
xsenang tdo aku..
perut aku sakit...
sampai kaki aku kebas..
macam sengugut je...
macam nk peyed je..
isau sangat da pagi td..
pastu ase loya mase gosok gigi n kol 7 tu siap2 nk g keje ase nk muntah sb lapo so p la aku cr biskut kat dapur sblm p keje..
sampai kt opis aku xtahan da sakit perut..
p tandas ag...
upenye perut aku memulas n beyak...
mmg sakit a mase tu... da abis tu baru lega..
xde da sakit perut cam pagi td..
cramp pon jarang ag rase pg ni sb duk atas kerusi..
 
so esok dpo9 ingat nk try test awal2 pagi naik line ke x...
doakan sy ye...
 
 


No comments: