Monday, June 24, 2013

honeymoon??

nak g honeymoon..
selama 3 tahun kawen aku xpenah tau erti honeymoon tu camne..
hehehe..
lau setakat berjalan tu mmg da banyak tempat da pg holiday..
tp y xbestnye honeymoon tu ade org lain bersame2...
kadang family aku..
kadang adik beradik die..
kadang member kitorang..
hmmm stakat ni xpenah lg asenye berdua..
 
aritu p genting pon berempat ngn member syila n abu..
 y lg xbest kitorang berempat tdo sebilik sekatil..
almaklumlah firstworld da la mahalkan..
time cuti skolah pulak.. sah2 ramai tempahan..
hmm...
 
so sebelum aku bakal bergelar ibu hamil kembali..
aku sangat berhajat nk g honeymoon..
hehehe nak2 tgk teduhan kasih aritu p honeymoon..
aku nk p sebelum bulan 9 ni sebab bulan 9 ni bakal aku jalani iui kali ke 3..
so kali ni kene jaga elok2 lah..
3 bulan tu berkampung di jeli nanti..
sementara tunggu bby besar skit n kuat...
baru la bleh jalan jauh sikit..
lau x.. aku hanya boleh ulang alik rumah n pejabat je..
lau nk balik teganu bia laki aku sorg je y balik sebab aku xleh jalan jauh kan..
 
so... mgkin telepati aku sampai ke otak laki aku kowtt..
die cakap nk p gunong stong...
^__________________^
uuiiihhh gunong stong pon jadilah.. y penting berdua..
penah dengar org honeymoon kat gunung ? huhuhu..
gunung jugak adalah salah satu impian aku sebelum aku hamil..
nk sangat panjat gunung..
so mgu depan 2 3 hari sebelum puasa aku da booking satu chalet kat sane..
n aku kautim baik2 je ngn bos resort tu..
en.azmi cakap kitorng leh masuk bile2 mase je n kuar bile2 mase je..
 n die reservekan kitorang tempat baik punye..
tempat y agak romantik n tepi sungai...
y pasti kami berdua..
 
 
wahhh.... impian nk tercapai...
 


No comments: