Sunday, June 2, 2013

failing pregnant????

Adoyai...
Mgu lepas aku masuk hospital selama seminggu..
dari ahad sampai la kamis..
kesnye aku sakit perut n ade kuar bleeding cam spotting...

then last day doktor amik kate putus kate aku gagal hamil..
sebabnye hormon aku makin turun...
maknenye xde baby y sedang membesar dalam rahim..

sedih je aku rase tp xteruk la...
aku pk semua berlaku ade hikmah..
mgkin aku blm sedia..
mgkin kali ke dua lebih afdal...

so next time bile aku peknen aku da tau nk wat pe...
no more jalan2 selama 3 bulan awal kehamilan..
n never get to be scanner early pregnancy...

aku rase tu salah satu sebab janin gagal membesar mgkinsebab da terganggu..
n satu ag aku tertanya2...
doktor cakap rahim aku terbalik??? Retroverted..
adakah ia satu penyebab???
1st time aku tau aku retroverted.. n aku ade pcos..
y peliknye kali ni ade pcos aku mampu turun berat...
hai... misterinye aku ni...

n aku jugak masih belum turun ape2 darah pon ag..
means keguguran or whats so ever la...
cume hari ni aku ade turun lendir seketul tapak tangan..
xtau mane datang.. 
xpena ag aku kuar benda tu sebegitu banyak...

atau adakah masih ada yang menumpang di tubuh ku?
aku kol kakna cakap sal masalah aku.. 
kakna cakap ade pesakit die positif peknen then bile p kat doktor doktor xdapat detect.. n cakap xpregnant.. 
p kat kakna upenye ade benda block xnk bg doktor kesan..
n skarang da 4bulan da peknen..
adekah aku camtu jugak?

Nothing imposible right???
aku masih boleh berharap selagi belum turun darah..
n aku still jaga pemakanan..
duphaston still makan..
asid folid xtinggal..
anmun pon minum......

doakan aku...


No comments: