Thursday, May 9, 2013

tonton teater banduan terhormat

mase aku p kursus dekat kl bulan lepas sempat lg aku melilau p tgk teater...
 teater ni diadakan dekat dewan pustaka n bahasa...
 walaupon tempat die kecik n audion sikit tp best sangat..
 teater mmg minat aku..osem punyer..
cerita die mengisahkan saat2 terakhir para banduan dalam sel terakhir sebelum ke tali gantung.. lakonan daripada jay,panjang yang blakon dalam juvana tu n bulat...
 bulat ni aku rase xpopular sebab xpenah nampak pon kt tv tp y 2 orang lagi tu biase la nampak..
n pengarahnye hairi safwan sendiri...
 aku just amik gambar sebelum nk masuk dalam ngn mase dorang masuk berlakon je sebab bateri handfon aku da nk abis da mase tu... enjoy... ^_____^
 
aku ngan geng2 hafis.. rakan 1 pejabat die..
 
banduan yang sentiasa tersenyum..
 
ni adalah salah satu art work kat luar teater tu.. aku mmg kagum giler lah.. die punye keje mmg fine giler... pakai tali n paku je tu... perghhh kagum... kagum...
 
maklumat banduan yang terlibat..
 
haaa ni maklumat media y dorang cipta sendiri.. hebatkan promo dorang.. hehehe
   haa ni tiket masuk... namenye projek ronggeng...
yang kat belakang tu wall of fame.. para tetamu boleh nyatakan kata2 semangat n what so ever kat situ...
 
ehhh!! kat sini tibe2 lak aku jadi tinggi hehehehe..
 
 
haa ni starting teater diorang.. mmg bersemangat lakonan dorang nih.. osem..
 
haaa... ni mase tengah berlakon.. karpet warne hitam tu mcm kawasan lokap penjara la n didinding tu mengambarkan bekas contengan n luahan bekas banduan yang pernah menginap di sel tu sebelum ke tali gantung... ending die pon superb.. si bulat di panggil untuk ke tali gantung... penghayatan para pelakon mmg tinggi.. siap nangis2 kuar air mata siap... hehehe best nye lau aku dapat berlakon teater lagi..
 
okey last picture... pengarah tengah di tebiu oleh astro AWANI!!
perghh 1st day bersiaran da masuk tv... tahniah.. tahniah...
teater ni berlangsung selama 4 hari.. kamis jumaat sabtu n ahad...
25/26/27/28 april 2013
^__________^
daku puas hati!
 
 


No comments: