Thursday, March 21, 2013

semangat baru!

ok..
hr ni aku da sihat...
rasenye lah.. da xdemam n da aktif..
aku rse aku belum bersedia untuk hamil..
 
terlalu banyak y masih aku nk lakukan..
aku nk g camping..
g gambang main peluncur..
n mcm2 lg lah..
yang memerlukan aktiviti lasak..
n aku nk turunkan berat balik..
 
dengan semangat baru aku nk bangkit..
mgkin hormon aku tingtong balik kot..
 jd aku harap aku da xsedih lg..
harapan tetap harapan.. kalu nk usaha pon mgkin lepas rase balik kot..
 
aku nk masuk pertandingan melukis citra terengganu tahun ni..
kalau boleh 2 2 aku nk masuk..
spontan n karya siap..
bukan sebab hadiah..
tp ia adalah minat aku..
 
 i love art..
n painting..
 harap sempat siapkan sebelum bulan 6 ni..
baju  tempahan pon banyak xbuat lg.. arap sempat la..
 
^,^       ^,^        ^,^
 
too much to do..
y penting "wanna be ma chammak challo"
<3 <3 <3
(feberet song for today!!)

1 comment:

TiEyA said...

adoi.. camne la blh demam balik petang nim... nk g klinik la ahad nim.. T.T