Saturday, March 16, 2013

ARGHHHH!!! tensen pk sal anak..

hari ni second day period..
hmmm.. sedih n sayu je hati ni...
bukan main berharap lagi aku bulan ni... mane x nye..
 
cd 18-21 bukan main sakit lg perut aku..
aku ingat sebab tengah subur..
"besame" pon dalam setengah jam da..
then lepas tarikh tu aku mula penat2..
mengantuk.. selalu muntah n pening..
betul2 macam nk peknen..
 
tp sampai due peyed darah turun..
y peliknye ontime pulak die turun..
biase lau xmakan ubat die mai lewat..
gedix tol la hormon aku nih..
 
aku cam putus asa da..
bosan mengharap..
ade banyak benda y aku nk buat selain pk sal camne nk buat anak..
tipu la lau aku xde rase cemburu bile tgk kawan2 aku mengandung dan beranak..
aku nk jugak alami macam diorang..
tp makin di pk makin sakit hati..
sakit hati dengan diri sendiri serba kekurangan..
 
tp kalau aku nk buat ape yang aku nk aku risau pulak..
ye la ape yang aku nk buat merisikokan kandungan kalau aku tibe2 peknen tanpa aku ketahui..
sah2 la aku xnk alami keguguran..
risau sampai xtau nk pk ape..
aku akui..
penat dengan ini semua..
 
rase macam xde arah hidup..
kosong..
 
 
1 je yang boleh...
ape sekalipon yang berlaku kite kene tgk diri kite..
adakah betul cara kita dengan tuhan..??
ape janji kite dengan tuhan..
ape yang kite lakukan untuk Dia??
 
sebaik-baik ibu adalah sebaik2 ummat..
adakah kite sempurna iman untuk membimbing anak yang dianugerahkan tuhan
untuk dibimbing dan dijagai??
mampu ke kite menjadi yang tebaik untuk menerima amanah itu??
 
 
tepuk dada tanya iman..

No comments: