Sunday, December 9, 2012

hye jumpa balik pas lame menyepi..

hari tu kan p urut then hsg...
bile akhir bulan iaitu 30 hb 11 hr tu sy peyed...
tp kali ni punye la lame...
tungu punye tunggu smpai la smlm baru surut...
just ade spotting je...
pg td pon xde da....

hmmm...
nk dijadikan cite tengahari ni die kuar balik...
maknenye hari ni da hari ke 8 dah... lame tu...
sblm ni 4 5 hari je...
xtau la sama ada kaitan dengan die atkins aku skrg ni atau sebab hsg ataupon sebab mengurut..
walhualam...

ok smlm p mengurut dalam kampung...
die cube check betul x rahim kecik...
mmg sah kecik besar 1 jengkal je..
die kate biasenye org yang rahim kecik ni mmg lambat nak ngandung...
n kalau lekat pon  cepat beranak...
maknenye lahir xcukup bulan la...
aku plak duk terpikir2 lau lah aku peknen mesti aku sakit gile sebab rahim kecik baby nk membesar..
katenye baby lahir xcukup bulan sebab rahim kecik die xbebas nk bergerak...


hmmm pape pon aku nk turunkan berat aku dulu dalam mase sebulan dulu....
mgkin ade rezeki aku xlama lagi... aku xkesah da...
aku sedia...
aku rase aku mgkin blh mengandung dah kali ni sebab aku da xde pape masalah da..
saluran rahim pon da besar... mgkin sblm ni saluran sempit... tu y xlepas sperm kot..
insyallah... rezeki yang Allah bagi adalah yang terbaik....
(^,^) <3

No comments: