Monday, December 10, 2012

diet on the track!!

keyh... mgu ni  aku start diet..
kali ni aku pakai diet atkins..
main makan lauk jek..
y lain tolak tepi yang penting sekali karbohdrat...
aku masih blm pasti betul ke aku buat ni...
 
aku harap aku dapat bertahan..
malas pon ade gak..
asyik duk teringat dengan big apple je..
 
berat permulaan 65kg...
aku nk loss dalam 15kg..
nk sampai 50kg..
banyak tu... aku penah sampai 45kg pon mase raye tingkatan 4..
tu pon sebab puasa n selalu training...
ni xtraining xtau la bile blh turun...
 
sabarla hati dan perut..
aku nk sangat aku leh dapat body cam model..
nk bagi laki aku terbeliak mata..
skrg time gemuk2 ni aku rase malu ngn die..
aku rase die lg la malu nk tgk body aku y hodoh ni..
arap dapat capai impian aku tu... arap sangat...
 
ape y penting skrg ni aku kene workout banyak2..
lau x jangan harap la..

No comments: