Thursday, November 22, 2012

xhamil sebab sesuatu

baru2 ni aku ade buat hsg .. kemudian aku berjumpa dengan nurse kat hsg tu...
kemudian die bagitau ade "sesuatu" duduk dekat rahim aku...

kadang lau ade sesuatu lam badan kite "benda" tu makan telur kite... bile telur xde... macammane sperm n bersenyawakan...

kemudian aku p jumpa dengan orang y pernah buang segala penunggu di badan aku dulu...
4 sepupu aku jugak.... dekat dengan rumah mak aku...
scan punye scan katenye aku bukan y di "singgah" tetapi disihir oleh rakan sepejabat aku..
aku xtau sape... xdapat nk syak sesape pon...die nak aku jadi gile berlari telanjang bogel..

sebelum aku berubat aku alami muntah2, pening, loya, sakit pinggang, sakit perut, sakit kat rahim, telinga berdesing, cepat penat, selalu mengantuk, malam je badan panas sampai nak kene mandi 2 3 kali, kepala panas berasap.. tp orang lain xrase pon, makan xpernah rase kenyang n banyak dan mudah lupa.
katanye dekat belakang badan aku ade banyak paku... patutla selalu sakit... katenye juge ade paku y xdapat dikesan n xdapat dibuang sebab tertanam dalam tulang.... aku kene mandi limau untuk buatkan paku tu timbul ke permukaan..

kepala aku selalu sakit juga kerana baju dengan ape2 yang aku sentuh n guna terdapat sihir... jadi aku kene basuh semuanye dengan dan cuka untuk hilangkan sihir terutamanye segala baju2 aku, tempat memandu kereta aku, semua tempat dalam kereta, bumbung kereta,seluruh kawasan dalam rumah aku, dan juga kawasan tempat duduk aku dalam pejabat...
habis bau masam... nasib baik adik2 aku tolong basuhkan sambil aku p keje... dorang berkampung kat uma aku 3 hari semata2 nak basuh segala alah tu... tapi masuk hari ketiga duk uma aku, sorang demam sambil muntah2 bagai, sorang sakit dada, pening n sakit perut, n sorang agi sakit kepala dengan xde selera makan... malam terakhir balik hantar dorang ke terengganu, 4 sepupu aku panggil suh datang jumpa die dulu sebelum balik walaupon mase tu pukul 12 malam...

die ubatkan dorang ngan aku dulu pulihkan masing2... tapi sempat aku, ala,n yong je... adik aku sorang ag xsempat sebab bini die mengamuk dalam bilik... so kami balik dulu sebab die kene ubatkan bini die..bini die pon kene sihir... sampai 4 pagi die berubatkan bini die... die cakap bace ayat pon xjadi ape... die kene pegang bini die baru menjadi... katenye sihir angin... selama ni lau die berubat xpernah pon pegang2 pesakit die...

hmmm... aku plak xtau la camne... katenye aku pon agak teruk... eventhough aku xrase teruk sangat... tapi last visit die smlm, aku cakap aku slalu sakit lam rahim... then die scan rahim aku, die tepuk tangan die n suh aku rase panas x dekat kiri n kanan rahim aku... mmg ye panas tapi xkuat la panasnye... katenye ade paku, n then dekat tengah2 rahim pon rase panas, katenye ade satu botol kecik kat rahim aku, minyak mati bunuh......

xtau la sape y kejam sangat buat kat aku nih...
aku redha je ape y berlaku.... segala dugaan aku tempuh dengan tenang...
cume aku harap sape y buat kat aku tu sedar n dapat balasan y setimpal...
semoga ape y berlaku jd pengajaran kat semua...
sape y buat sihir n antar dekat orang lain tu xkire la sebab ape pon terutama dendam, dengki atau xpuas hati...
syirik tau... tu namenye menyekutukan Allah... xbau bau syurga tau...
minta simpang la perbuatan tu daripada aku...
mintak jauhkan aku dari syirik dan seumpamanya....

insyallah... da lame2 berubat nanti hilang la...

No comments: