Wednesday, September 19, 2012

lewat peyed 16 hari....

hari ni genap 16 hari aku lewat peyed....
 
 smlm kol hosp teganu dekat o&g...
die suh test pagi2 hari ni...
 so aku test mmg -ve pukul 5.30 pg td...
 hmmm then kol 7.30 aku p klinik...
test urin skali ag still -ve...
 test kencing kotor pon xde protin..
 cam hampe gak...
 
 then p bincang ngn doc aku lak y saran nk scan mane tau ade nampak kantung ke...
 tp sayang aku da kencing awal blader aku kosong so cari punye carik mmg xnampak pape...
sedey lg...
then doc cakap suh mai lg 2 minggu...
 sebab die cakap ade patient mcm aku xnampak n -ve tp pas 2 minggu baru nampak n positif...
 
lau aku peyed lepas 10 hari kene p xray falopio...
lau xpeyed kene tunggu sampai mggu2 depan ag...
penatnyerrrrr menunguuu nihhhh!!!!
 
hmmmm aku pon xtau nk pk pe da...
aku harap sangat aku akan dapat baby...
 hati aku da terbuka n aku yakin dan pasti aku da bersedia....
harap Allah dengar isi hatiku....

No comments: