Thursday, July 5, 2012

rawatan susulan 4 julai 2012...♥♥♥

4 julai 2012.... semalam... bersamaan hari rabu....
semalam aku ade appoiment ngan doktor o&g... obsterik n ginetalogi....
appointment aku kol 9.30 pg so 5 minit sblm tu aku da terpacak kat sane....
punye la lame..... pukul 11.45 pg baru dapat jumpa.... tu pon time tengah menunggu tu pon sempat aku merempit balik.... bosan sangat.... aku kan xleh duk diam.......

nurse panggil name aku untuk masuk jumpa doktor.... ketuk  pintu bg salam  then dalam tu ade sorang patient... biasenye dalam 1 bilik tu ade dua doktor untuk consult... doktor aku hujung skali....

xsempat aku duduk pon ag doktor da tanya aku... da pregnant blom???? terkejut aku ngan soklan tu... sah2 la belum kan... doktor tu cakap la yang aku ni da normal... da subur.... bulan ni da bertelur pun... (laa... ye ke..... termiss sudeee....) aku ckp kat doktor tu aku mcm nk peyed... so doktor pon xbuat upt..

kmi bual2 kejap then die cakap nk buat IUI... aku tanye ape tu IUI?????  doktor eksplen 2 kali.. nurse eksplen satu kali... then orang bahagian IUI eksplen 2 kali.... 5 kali... xpaham jugak aku pon xleh kate pe da...

so... jadualnyer.....
4/7     1st day
5/7     clomic
6/7     clomic
7/7     clomic
8/7     clomic
9/7     clomic
10/7    terima suntikan (xtau name pe)
11/7    terima suntikan
12/7    terima suntikan
13/7     cuti(jumaat)
14/7     cuti(sabtu)
15/7     TVS (scan telur)
16/7
17/7
18/7
19/7     IUI dilakukan bila TVS positif
20/7 

teruja n xtau nak cakap pe... rase macam impian bakal jd kenyataan je.....

....♥♥♥ mama akan menunggumu sayang... mama rindu kat anak2 mama...♥♥♥.........
(tahap meroyan makin tinggi daa)

No comments: