Monday, July 30, 2012

diary hari ini... 30 julai 2012

  aduhhh..... hari ni penat sangat2....... demam xbaik2.... seluruh pelusuk badan rase sakit n sengal... mgu ni baru nk masuk 2 minggu lepas buat iui hr tu.... 2 3 hari ni badan rase lain..... mual, cepat penat... pas bebuka muntah pulak.... dada pon sakit....

   smlm p klinik, sebab sakit tekak n rase xselesa sangat badan... pening.... test upt masih -ve... simptom hamil yang aku penah alami dulu same dengan ape yang aku alami sekarang n ditambah dengan cepat penat, pening, demam n cram kat perut... dulu x... skrg sume complete sume ade... aku rase yakin yang aku betul2 hamil sekarang disebabkan faktor keadaan aku... aku da subur sjak bulan lepas... hormon da balance n sume da settle masalah... siap buat treatment ag.... so aku rase lau aku nak hamil bulan ni mmg xde masalah... mgu depan test skali lagi... harap2 positif la.... nak jaga kandungan baik2... ye la... ni 1st time nak hamil yang selama 2 tahun kawen xpernah sekali pon lekat... insyallah aku betul da bersedia sekarang dari segi emosi, mental n fizikal.....

   tapi yang xtahannyer alahan die la.... aduhhh.... penat betul... ngan pening nyer.... ngan sakit urat badan nyer sampai nk buat keje umah pon payah.... pastu xleh diri lame.... rase nak pitam... mate pon berpinar2..... kebetulan pulak bulan pose....mmg petangnyer tenaga da habis.... camne nak masak.... aduh.... xsangka aku badan aku ni sensitif sangat.... sume simptom aku rase... orang lain ade gak yang xrase sume... aku sume tibai termasuk demam... hmmm.... sabar je la.... arap2 sume berjalan dengan lancar sampai masuk bulan ke 5.... insyallah...

No comments: