Tuesday, July 17, 2012

1st time buat IUI

hari ni 1st time buat iui... aku berserah je sepenuhnya....
ingatkan lama proses tu upenye kejap je... segan ade gak tp xbanyak la sebab doctor tu pompuan... lau laki xtau la perasaan tu.. tp bab menunggu tu lame la... time nk buat sperm pon lame nasib bek xde pape masalah..

lepas buat IUI tu doktor suruh mengiring sebelah kanan bahagian yang ade elor besar... doktor suntik sperm dengan picagari yang ade wayar plastik yang hujungnya tirus... masa nak bukak laluan je rase pedih skit tp ms masuk sperm tu xrase pape....

harap2 berkat bulan pose ni lekat la.... doktor cakap.... kalau ubat duphaston habis n xpeyed lagi... die suh mai amik ubat balik tp lau peyed kene stop makan ubat... n lau peyed sah2 kene buat IUI skali lg.... xpe lah... brape kali nk buat pon xkesah... yang penting aku mengandung... sekarang aku yakin 100% aku da sedia nk mengandung... rindu kat anak2 aku....

No comments: